Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saper2354 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Sz. adresLegionowo zarejestrowany08.04.2010 @07:50:22 ostatnio na stronie19.07.2013 @08:20:07

Prosze zerkac i opinie dodawacJestem poczatkujacy w fotografi

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12993964
digarty222 komentarze818 posty na forum9

komputer / sprzęt
sony a 230 kit 18-55 3.5-5.6,Pentacon 50/1,8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~edziorek    10.10.2011 @11:53:14
_______
.."Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..."
~edziorek    10.10.2011 @10:16:46
UUUUUszkoda......masz swietną galerię
poobserwujepozdrawiam
_______
.."Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..."
~seli8    28.12.2010 @20:16:39
jestes
~ciagdlaszy    14.12.2010 @19:46:47
Podzielisz się?
~Martial86    14.11.2010 @12:33:15
no prosze, ładnie wyszło kitem, m42 polecam , sam jestem szczęśliwym posiadaczem paru szkiełek, mała kasa a jasne i ostre (oczywiście to też zależy)
Pozdrawiam
_______
Deep inside your soul there's a hole you don't wanna see...
~ium    18.10.2010 @18:40:29
Mam tylko z przeniesieniem przesłony
_______
Zapraszam do mnie:
http://ium.digart.pl/
~ium    18.10.2010 @13:57:05
Zdjęcie kropelek było zrobione tamronem 90 czsami dodatkowo uzywam raynoxa DCR-250. Pozdrawiam
_______
Zapraszam do mnie:
http://ium.digart.pl/
~zoltan111    29.09.2010 @14:54:57
Świetne masz prace, widzę pomysłów pełna głowa
~othila    22.09.2010 @19:55:04
dzięki za wizytę. Ostrość jest tam gdzie miała być.
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania ponieważ początki są trudne, każda konstruktywna uwaga jest dla mnie bardzo cenna. Życzę wszystkim odwiedzającym wspaniałych zdjęć i niepowtarzalny
~Darin    21.09.2010 @21:08:51
Kit + soczewka makro chyba 4
~KrystianL    19.09.2010 @20:18:58
nie wiem, czy by to wyszlo, bo nigdy nie kombinowalem, ale widzialbym to tak:
lekko podswietlone strumieniem swiatla kieliszki z jakims kolorem (niebieskim, zeby utrzymac tonacje)
wiekszosc smug bym zrobil z tylu, tylko 3-4 z przodu, zeby nie zaslonic samego szlka, ale zachowac efekt "omotania" swiatlem
przy zalozeniu, ze takie cosik by wyszlo udalo by sie zlapac swietne odbicie na szkle+ladne przebicia swiatla przez zawartosc kieliszkow+zachowalby sie ten fajny efekt z latarki
prz zalozeniu, ze by sie udalo - jak zaznaczylem, nie kombinowalem w tym kierunku
_______
popatrz, pomysl...popatrz jeszce raz...pstryk...zweryfikuj
~piotrekszary    18.09.2010 @00:54:43
mozesz dorzucic te ktore masz w galerii, wystarczy, że zrobisz edytuj i przy wyborze grup, w których ma być dany digart zaznaczysz Czarodzieje Światła
~piotrekszary    18.09.2010 @00:44:24
Jak widzisz w grupie jest wiele świetnych zdjęć. Ty również masz w galerii dużo prac, które warto oglądać. Dorzuć do nas coś od siebie

Pozdrawiam
~karolap    23.07.2010 @09:31:52
genialnie wyszła
_______
Jestem zwykłą amatorką
~kakowyDemon    21.07.2010 @10:59:04
dzieki
~kolczzyk    19.07.2010 @13:45:19
dzięki za ocenę
~bemol    16.07.2010 @08:40:24
ale właśnie o tę poświatę mi chodziło
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~dandia    15.07.2010 @13:18:58
lol, siemka
_______
...niepohamowana wesołość nie ma nic wspólnego z dobrym nastrojem...
http://www.digart.pl/praca/2954456/platek_sniegu.html
~ironman80    15.07.2010 @11:37:44
dzięki pozdrawiam
~sweetxcore    15.07.2010 @11:35:25
dzięki za ocenę ;D
_______
all of my endings are waiting to begin
~fotomagnum    15.07.2010 @11:15:27
Kazdy ma jakaś wizje i robi to tak by było jak najlepiej , a punkt widzenia zależy od punku siedzenia i trudno oczekiwać by wszyscy byli zadowoleni i wszystkim się podobało. Był te efekt zamierzony i tak go pozostawię. ale i szanuje zdanie innych ludzi co te prace oceniają, bo i po to je tu wystawiam.Serdecznie pozdrawiam i jednocześnie zapraszam do oceniania moich innych prac.
_______
Dziękuje wszystkim oglądającym i oceniającym.
~basiek5000    15.07.2010 @11:11:51
ale i tak świetnie wyszło
_______
Oceniam tylko to co mi się podoba Pozdrawiam ludzi sympatycznych
~fotomagnum    15.07.2010 @11:01:47
Dzieki pewnie masz racje.
_______
Dziękuje wszystkim oglądającym i oceniającym.
~mat33usz    15.07.2010 @01:40:56
Dzieki za komentarz i gratuluje fotek
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt